Witaj, świecie!

Witam Wszystkich Zainteresowanych !

Na tej stronie znajdziecie głównie moje recenzje z przeczytanych książek. Kocham świat książek uwielbiam się  w nim zatracać poznawać wizje innych na świat. Uwielbiam w książkach to, że z jednej strony są tak nierealne, magiczne a z drugiej strony tak prawdziwe i inspirujące. Nie mam określonego typu książek czytam zarówno fantazy i science-fiction ale również romanse i książki oparte na faktach. Czytam w sumie każdy rodzaj książek, który zawiera jakikolwiek wątek romantyczny. Tak jestem stu procentową romantyczką. Dla mnie książka nie musi być bestsellerem ważne żebym zapamiętała choć jedną ważną rzecz. Nie wiem czy każdy tak ma, ale ja gdy czytam stu procentowo utożsamiam siebie z bohaterami , zawsze się stawiam się w na ich miejscu. Często jestem na nich zła ,że postępują właśnie w taki sposób. Natomiast po przeczytaniu czuję jak bym ich dobrze poznała . Zawsze na koniec książki przepełnia mnie chwila melancholii wspominam najciekawsze wątki i bohaterów. Nieraz ich uduchawiam i chciałabym żeby znajdowali się blisko mnie. Czuję że rozumieli by mnie jak nikt inny. Często wracam do moich ulubionych książek lubię przeżyć ten zachwyt co jakiś czas.

Miłego Czytania…


Jedna myśl w temacie “Witaj, świecie!

Dodaj komentarz